Dieta na wspomaganie erekcji – jakie ma znaczenie?

Problemy z erekcją to dla wielu mężczyzn bardzo wstydliwy i krępujący problem. Niestety, jego ukrywanie może pociągnąć za sobą kolejne problemy, na przykład w związku. Warto więc od razu zacząć szukać jakiegoś rozwiązania. Jednym z elementów wpływających na obniżenie potencji jest codzienny tryb życia i odżywianie. Nie oznacza to oczywiście, że istnieje jakaś specjalna dieta na wspomaganie erekcji – chodzi po prostu o codzienne nawyki, których zmiana może znacznie pomóc wyeliminować problem.

Dieta na wspomaganie erekcji, czyli jak się odżywiać?

Nie od dziś wiadomo, że długotrwały stres, niezdrowe żywienie i nałogi mogą być powodem wielu różnych schorzeń. Dotyczy to także problemów z erekcją. Okazuje się, że najczęstszymi powodami problemów z erekcją są przewlekłe schorzenia, takie jak choroba wieńcowa, cukrzyca i miażdżyca. Choroby te są bardzo ściśle powiązane z nieprawidłową dietą!

dieta na wspomaganie erekcji

Problemy z erekcją bardzo często są wynikiem nieprawidłowego odżywiania i stresującego trybu życia.

Zwiększone stężenie cukru we krwi czy podwyższony cholesterol mogą spowolnić przepływ krwi w organizmie, także jeśli chodzi o jej dopływ do penisa, co jest niezbędne do osiągnięcia erekcji. Nie da się więc wykluczyć odpowiedniego odżywiania w walce z problemami z potencją. Dieta na wspomaganie erekcji powinna zawierać dużo świeżych produktów, natomiast wykluczyć wysoko przetworzone produkty obfitujące w niezdrowe tłuszcze, sól i cukry. Chodzi o kaloryczne przekąski, jedzenie typu fast food czy słodkie napoje gazowane.

dieta na wspomaganie erekcji

Dieta na wspomaganie erekcji powinna być bogata w świeże owoce i warzywa oraz produkty bogate m.in. w błonnik czy witaminę B12.

Dieta na wspomaganie erekcji powinna też być zróżnicowana i zbilansowana. Nie może w niej braknąć błonnika, nienasyconych tłuszczów, wartościowego białka, a także witaminy B12, żelaza czy azotanów, które dodatnio wpływają na krążenie krwi. Tego typu składniki odżywcze można znaleźć między innymi pełnoziarnistym pieczywie i makaronie, rybach, warzywach liściastych, burakach czy orzechach i owocach morza.

Inne metody na poprawę potencji

Oczywiście dieta to nie wszystko. Istotne jest również regularne wysypianie się, odpowiednia miara relaksu, ale i aktywności fizycznej. W razie potrzeby można też wprowadzić do diety na jakiś czas suplementy mające poprawić potencję.

dieta na wspomaganie erekcji

Czasami warto do diety włączyć suplementy na erekcję w postaci tabletek.

Ich stosowanie może przyspieszyć poprawę, nigdy jednak nie zastąpi zdrowego trybu życia, o czym zawsze warto pamiętać. Więcej na ten temat przeczytacie także TUTAJ.

Pin It

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *