Praca w dziale sprzedaży nie należy do najprostszych, niemniej dla osób charyzmatycznych, lubiących kontakt z ludźmi oraz handel jest to stanowisko idealne. Właśnie taką pracę można znaleźć w Towarzystwie Ubezpieczeń Aegon. Jak zostać tam zatrudnionym? Co mówią pracownicy o pracy w tym miejscu?
Praca w Aegon – jak to wygląda?
Podejmując pracę w Aegon, mamy gwarancję współpracy z doświadczonym zespołem w zakresie ubezpieczeń, rozwiązań inwestycyjnych i emerytalnych. Ta współpraca może przynieść wiele wymiernych korzyści w postaci nabytego doświadczenia i nowych umiejętności.



Aegon zatrudnia ponad 30 tysięcy osób, które są zdecydowane podążać za dynamicznie zmieniającymi się warunkami w sektorze finansowym. Wymaga to dobrej współpracy, szybkiej nauki i działań. Pracownicy zgodnie podkreślają, że osoby początkujące w dziale handlowym mogą sobie nie poradzić na tym stanowisku. Jednak doświadczeni sprzedawcy mogą zrobić dużą karierę i zyskać jeszcze więcej cennego doświadczenia.
Stanowiska dostępne dla pracowników Aegon
W towarzystwie ubezpieczeniowym można zrobić karierę na dwa sposoby: po pierwsze, poszukiwani są pracownicy biurowi stacjonarni w dziale underwritingu, IT, organizacji i wsparcia sprzedaży, obsługi Klienta, księgowo-finansowym, marketingu czy dziale prawnym.

Po drugie, praca wiąże się z bezpośrednim kontaktem z Klientem oraz doradztwem w zakresie ubezpieczeń i inwestycji emerytalnych, co jest możliwe w jednym z 13 oddziałów w Polsce. Pracując w dziale sprzedaży, można rozwinąć kompetencje i efektywność, a tym samym piąć się po szczeblach kariery.